UKK

Tilaukset ja toimitukset

Minulle toimitetussa paketissa oli virheellinen tuote/koko tai tuotteita puuttuu. Miten toimin?

Olemme hyvin pahoillamme virheestämme. Jos sinulle toimitettu lähetys ei ole tilauksesi mukainen, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Teemme kaikkemme korjataksemme virheemme niin pian kuin mahdollista.

Ostin vahingossa väärän tuotteen/koon. Voinko vaihtaa tuotetta?

Jos vahingossa ostit väärän tuotteen tai valitsit väärän koon, pyytäisimme sinua palauttamaan tuotteen meille 14 vuorokauden sisällä ja tekemään uuden tilauksen.

Tilaukseni ei ole vieläkään tullut perille. Mitä teen?

Tavoitteemme on toimittaa tilaukset 1-5 arkipäivän aikana EUn sisällä, mutta emme voi taata tätä johtuen kuljetusliikkeiden mahdollisista ongelmista. Jos lähetyksesi ei ole saapunut 5 arkipäivän aikana, pyytäisimme teitä kärsivällisesti odottamaan vielä muutaman päivän. Jos olette saaneet lähetyksellenne seurantatunnuksen, suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan kuljetusliikkeeseen, koska he osaavat tarkemmin kertoa lähetyksen tilasta ja arvioidusta saapumisajasta. Jos et ole saanut lähetyksellesi seurantatunnusta, pyytäisimme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja selvitämme lähetyksesi tilanteen samantien.

Voinko lisätä tuotteita jo maksetulle tilaukselle?

Valitettavasti emme pysty lisäämään tuotteita ja maksetulle tilaukselle. Tässä tapauksessa teidän tulisi tehdä kokonaan uusi tilaus lisätuotteille. Voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jos teillä tulee lisää kysyttävää aiheeseen.

Toimitatteko tuotteita minun maahani?

Kaikki on aina mahdollista! Ja me teemme kaikkemme pystyäksemme palvelemaan asiakkaitamme ympäri maailman. Lähetyksen pitäisi olla mahdollista minnepäin tahansa maailmaa, mutta on parempi, jos varmistat asian asiakaspalvelustamme etukäteen. Voimme taata kuljetuksen vain EUn sisällä. Kuljetusmaksut näkyvät erikseen kassalla ennen maksamista. Ilmainen kuljetus yli 150€ tilauksille koskee ainoastaan EU maita.

Mitä tilaukselleni tapahtuu, jos varastosaldo oli virheellinen verkkokaupassa tilausta tehdessäni?

Teemme kaikkemme toimittaaksemme jokaisen tilauksen, jonka saamme, vaikka se tarkoittaisikin pidempää toimitusaikaa. Tällaisessa tilanteessa asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä kertoakseen tilanteesta. Pidätämme kuitenkin oikeuden muuttaa/vaihtaa/perua tilauksen, mikäli varastosaldo oli virheellinen tilauksen aikaan.

Tuotteet ja valmistus

Mitä materiaaleja käytätte tuotteissanne ja mistä materiaalit on hankittu?

Tuotekehityksessämme ja tuotannossamme painotamme kestäviä ratkaisuja ja vastuullisia materiaaleja. Tämä tarkoittaa, että käytämme kierrätettyjä materiaaleja aina, kun mahdollista, ja lisäksi suosimme lähituotantoa ja eurooppalaisia toimittajia. Valitsemme tarkkaan yhteistyökumppaneiksemme yrityksiä, jotka jakavat vastuullisen arvomaailmamme ja jotka on akkreditoitu ISO 9001:2000 standardilla. Tarkemmat materiaalikuvaukset esitetään kunkin tuotteen tuotekuvauksessa. Voitte myös olla asiakaspalveluumme yhteydessä, jos haluatte lisätietoja.

Missä tuotteenne valmistetaan?

Beanan tuotanto on suunniteltu 4-tunnin nyrkkisäännön mukaan, eli tuottajien on sijaittava linnuntietä 4 tunnin matkan sisällä EUssa sieltä, missä tuotteet on suunniteltu. Tällä tavalla varmistamme, että vastuullisuustavoitteemme tuotannossa täyttyy. Tällä hetkellä tuottajamme sijaitsee pienessä kaupungissa keskellä Viroa. Ompelimo työllistää paikallisia ompelijoita ja vaattureita, ja sillä on pitkä historia korkealaatuisten ja vaativien vaatekappaleiden valmistuksesta.

Me olemme itseasiassa ainoa lemmikkibrändi, joka valmistaa tuotteensa EUssa. Tällä on suuri ympäristövaikutus harkittujen materiaalivalintojemme lisäksi. Keskimäärin säästämme melkein 1000g hiilidioksidia per tuote(!) verrattuna kilpailijoihimme, joiden tuotanto on lähes poikkeuksetta Kaakkois-Aasian saastuttavissa tehtaissa, joista on valtavan pitkät kuljetusmatkat Eurooppaan.

Yritys ja tuotekehitys

Missä ja million Beana on perustettu?

Beana perustettiin Helsingissä vuonna 2020. Beanan tarina alkoi kesäviikonlopusta ystävien kesken, joita yhdisti intohimo designiin, rakkaus lemmikkejä kohtaan ja halu tehdä hyvää liiketoiminnan avulla.

Kuka suunnittelee ja kehittää Beanan tuotteet?

Koko tuotekehitysprosessimme tapahtuu yrityksemme sisällä. Meillä on yli 30 vuotta kokemusta lemmikkien vaatteiden ja varusteiden suunnittelusta, eli meillä on vahva osaaminen kehittää lemmikeille varusteita, jotka istuvat täydellisesti ja mukavasti ja lisäksi täyttävät funktionaalisia vaatimuksia. Kukaan maailmassa ei tee tätä paremmin kuin me!

Varmistaaksemme tuotteillemme tyylikkään, leikkisän ja hauskan ulkoasun tuotekehityksessämme työskentelee Suomen lupaavimpia nuoria kuosisuunnittelijoita. Suomalainen design on mailman huippua ja siksi se on oleellinen osa tuotteitamme!

Onko teillä alennusmyyntejä tai kausittaisia tarjouksia Beanan tuotteille?

Beana ei järjestä alennusmyyntejä tai muutenkaan tarjoa alennuksia tuotteille. Haluamme edistää vastuullista kuluttamista ja tehdä Beanan tuotteiden ostamisesta niin läpinäkyvää, hauskaa ja vaivatonta kuin mahdollista. Siksi tarjoamme aina saman hinnan kaikille asiakkaillemme kaikkina vuodenaikoina. Emme halua asettaa ylisuuria hintoja tuotteille, mikä toisaalta olisi edellytys alennusmyynneille. Meidän mielestä tämä olisi kuluttajien huijaamista, eikä se ole reilua. Sen sijaan asetamme tuotteillemme kiinteän hinnan, jotta kenenkään ei tarvitse lähteä vertailemaan hintojamme tai jäädä kyttäämään alennuksia. Selkeä ja kiinteä hinnoittelu on kuluttajien parhaaksi ja kaikkien edun mukaista!